بخش هاسیاسی

فرصت سوزی به سبک شورای شهر قائمیه /بازهم قائمیه و بلاتکلیفی!

به گزارش چنارنیوز، وقفه طولانی در انتخاب رئیس شورای شهر قائمیه با توجه به اینکه در فصل کاری سال و موقعیت حساسی هستیم، لازم است شورای شهر کمتر فرصت سوزی کنند و در اسرع وقت رئیس شورای‌شهر پرجمعیت‌ترین شهر شهرستان را انتخاب کنند.

شورای شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مجموعه مدیریتی شهر، در صورتی که فردی توانمند و متخصص به عنوان رئیس شورا انتخاب شود عاملی برای توسعه همدلی و منشأ خیر برای حل و فصل مشکلات مردم و ارتقا و پیشرفت شهر خواهد بود

امیدواریم شورای شهر قائمیه از امکان خدمت فراهم شده در جهت منافع مردم حرکت و از فرصت سوزی دوری کنند.

نهاد مردمی شوراهای اسلامی شهر به عنوان پل ارتباطی مردم و حاکمیت در صورت توانمندی و انسجام لازم می توانند تسریع کننده و تسهیلگر فرآیند توسعه در قائمیه باشند.

شورای اسلامی شهر قائمیه بعنوان شورایی که همه نگاهها به سمت آنها معطوف می باشد کارنامه بهتر و قابل قبولتری از خود ارائه نمایند.

نگارنده بر این باور است که شورای اسلامی شهر قائمیه با پشتوانه ی مردمی و بهره جستن از مشاورین شایسته و آگاه، می تواند با درایت لازم ضمن ایجاد و خلق فرصت هایی برای توسعه متوازن و پایدار نه تنها شهر قائمیه بلکه برای همه شهرهای شهرستان، الگویی موفق از نقش آفرینی موثر نهاد مردمی شورا را با همراهی بخشدار، امام‌جمعه، فرماندار و سایر ارگانهای دولتی به نمایش بگذارد، اما در حال حاضر و در عمل به دلایلی از جمله دارا بودن تفکرات سنتی در شورای شهر را به نهادی غیر سودمند، منزوی و تعامل گریز در قائمیه تبدیل کرده است.

مردم پاسخ رای خود را با پیشرفت، تغییر و رونق شهر می خواهند نه اینکه هر روز شاهد مشکلات فراوان و پسرفت شهرشان باشند.
این در حالی است که با توجه به شرایط فعلی همچنان باید بنشینیم و نظاره گر باشیم که گزینه سکان رئیس شورای شهر در آینده چه کسی خواهد بود و در پایان انتظار می رود که شورای شهر قائمیه با دقت فردی شایسته و کاردان را معرفی کند.
یادداشت: ایمان احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا