سیاسیکازرون

محمد صادقی:هیچگاه نگفته ام شیرازی‌ام،‌ افتخار می کنم زادگاهم‌ کازرونی‌ام

به گزارش چنارنیوز به نقل از خشت خبر، جشن چهار سالگی کازرون نگاه با حضور گسترده مردم و به ویژه چهره های سیاسی مطرح شهرستان از جمله شاهین محمد صادقی، باقری شهردار کازرون ، اعضا شورای شهر کازرون و امان اله دهقان فرد در سالن شهید عسکری برگزار شد .

شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون در دو دوره هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مجری برنامه که آیا شما گفته اید شیرازی هستید؟ گفت: من افتخارم این است که‌ در شهرستان کازرون به دنیا آمده ام و دوران مدرسه ام در همین دبیرستان محل برگزاری این مراسم بوده و اکثر معلمانم و دوستان دوران تحصیلم که هم اکنون هم با آنان ارتباط خوبی دارم کازرونی هستند و اینکه که گفته اند من شیرازی ام کذب محض است .

در ادامه مجری برنامه از محمد صادقی این سوال را پرسید که چرا در شیراز کاندید شدید ؟ گفت :رفتن من به شیراز بر اساس یک تاکتیک انتخاباتی بود تا کازرون دو نماینده در مجلس داشته باشد و چند ماه قبل از انتخابات تصمیم بر آن شد که دکتر فریدون عباسی در کازرون کاندید شود و من هم در شیراز، ‌ بر همین اساس فعالیت های ما در شیراز شروع شد اما پس از چند ماه دکتر عباسی از کاندیداتوری در کازرون انصراف دادند و این در شرایطی بود که من نیمه ی بیشتر راه را در شیراز رفته بودم و امکان بازگشت مجدد به کازرون وجود نداشت .

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری با این موضوع که ایا صحت دارد شما در مطب شخصی کارها و مشکلات مردم کازرون را انجام می دهید؟ ‌ افزود:هر کجا باشم با عشق فراوان ،‌ جان و توانم را برای شهرستان کازرون و مردمانش می گذارم و فرقی نمی کند در مطب شخصی باشد یا هر جای دیگری .

مجری برنامه در سوالی از امان اله دهقان فرد از کاندیدا های دو دوره گذشته ی نمایندگی مجلس این سوال را پرسید که دلیل این همه مطالب و نقد های شما به ویژه در بحث تقسیمات کشوری کازرون چیست ؟ وی افزود:در میان چهره ها و مسئولان تنها کسی بودم که بدون ترس و واهمه ،‌ تحمل تیر و ترکش ها را کردم و تنها به خاطر دغدغه ها ی کازرون آن مطالب را می نوشتم .

در پایان با تجلیل از خبرنگاران و چهره ای فرهنگی شهرستان کازرون، ‌ کیک چهار متری جشن چهار سالگی سایت کازرون نگاه برش زده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا