آموزشکازرون

فارغ‌التحصیلی هزار و ۵۰۰ دانش‌آموخته از دانشگاه آزاد کازرون

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: در بازه زمانی یک سال گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مختلف در این واحد فارغ‌التحصیل شدند.


به گزارش چنارنیوز، جمال‌الدین الوانی اظهار داشت: در مجموع امسال توفیق فارغ‌التحصیلی هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مختلف را داشته‌ایم که حدود ۳۰۰ نفر از این تعداد در مقطع کارشناسی رشته‌های شیمی دارویی، ژنتیک، معماری، مامایی، بهداشت عمومی و حسابداری درخواست برگزاری مراسم جشن پایان دوره تحصیلی داشتند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با دید مثبت با برگزاری جشن فارغ‌التحصیلان موافقت و همکاری کرد و این مراسم با برنامه‌های متنوع و با حضور جمعی از استادان و خانواده‌ها در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به آمار خروجی و تعداد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مدت یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود ۸۹۵ نفر از فارغ‌التحصیلان در مقطع کارشناسی و ۳۳۷  نفر در دوره‌های ارشد و تعداد ۷۹ نفر در مقطع دکتری عمومی و دکتری تخصصی رشته‌های مختلف و تعدای هم در مقطع کاردانی دانش‌آموخته شده‌اند.

الوانی افزود: برای این عزیزان آرزوی موفقیت بیشتر و ارتقای درجات علمی بالاتر را دارم به‌ویژه مقاطع کارشناسی که باید بدون توقف ادامه تحصیلات تکمیلی و تخصصی داده و فرصت را از دست ندهند.

منبع/آنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا