اخبار ویژهبخش هاسیاسیفرهنگیکازرون

استاندار در جمع مردم چنارشاهیجان چه گفت؟

به گزارش چنارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، تجمع مردم بخش قائمیه (چنارشاهیجان) در حالی امروز رخ داد که جوّ این شهر پس از حواشی قبلی آرام بود. این تجمع که همراه با بستن جاده و مسیر عبور و مرور مردم همراه شد در حالی رقم خورد که وزیر کشور در روزهای گذشته در اظهارنظری شرط تفکیک شهرستان کازرون را رضایت مردم عنوان کرده و گفته بود تا رضایت همه مردم جلب نشود کازرون تقسیم نمی‌شود.
اسماعیل تبادار که خود را به میان تجمعات مردم رسانده بود ظهر امروز در جمع اهالی چنارشاهیجان و کوهمره‌نودان با اشاره به طرح تفکیک کازرون و ایجاد شهرستان جدید اظهار داشت: ما مقابل مردم نبوده و درخواست‌ها را کنکاش و پیگیری می‌کنیم.


وی با یادآوری اینکه با مطرح شدن موضوع تفکیک کازرون در بین مردم حضور یافته و قول پیگیری همه درخواست‌ها را دادم، گفت: مسئله کازرون نیز باید به انجام برسد و در این راستا با تمام مسوولان صحبت کرده و قول‌هایی گرفته‌ایم.
استاندار فارس با بیان اینکه شب گذشته در تماس با نماینده مردم کازرون در مجلس خواستار حاکم شدن آرامش در منطقه شدم، تاکید کرد: بستن جاده کمکی به اهداف شما نمی‌کند.
تبادار با اشاره به دیدار خود با جمعی از مردم بخش چنارشاهیجان و کوهمره گفت: نسبت به مطالبات شما بی‌تفاوت نبوده و به صورت جدی مسائل را دنبال می‌کنم.
وی با اشاره به توطئه دشمن در سوءاستفاده از تجمعات و مطالبات مردم تاکید کرد: انتظار مقام معظم رهبری و مسوولان از شما این است که صبرواستقامت کرده و دنبال حق خود باشید، اما اجازه سوءاستفاده از مطالبات خود توسط دشمن را ندهید.


استاندار فارس با بیان اینکه وزیر کشور نیز پیگیر مسائل بوده و خواستار بازگشت آرامش مردم به این شهرستان است، تاکید کرد: تنش در هر نقطه از کشور پیامد بسیار بزرگ دارد پس باید کمک کنیم تا آرامش بر جامعه حاکم شود.
امام جمعه قائمیه نیز در سخنانی با بیان اینکه مسوولین خدمت‌گذار مردم بوده وهیچ کس در این نظام حق مردم را ضایع نمی‌کند، گفت: مردم شهر ما مطالبه قانونی داشته و من با جدیت حرف‌های مردم را به وزارت کشور اطلاع داده‌ام.
حجت‌الاسلام انصاری افزود: انتظار مردم از استاندار این است که چابک‌تر و زودتر عمل کند.
به گزارش فارس، تعدادی از مردم چنارشاهیجان از ساعت یک بامداد امروز (شنبه) در اعتراض به سخنان وزیر کشور مسیر ارتباطی قائمیه به بوشهر را مسدود کرده بودند که از صبح امروز با برداشتن موانع، مسیر بازگشایی شد.
هادی پژوهش معاون سیاسی استاندار، سردار گودرزی فرمانده انتظامی فارس و نیز سردار گزنی جاشنین سپاه فجر فارس هم استاندار فارس را در سفر به قائمیه همراهی می‌کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا