اجتماعیاخبار ویژهبخش هاکازرون

امام جمعه قائمیه بر ضرورت حضور همه طوایف در شورای شهر قائمیه تاکید کرد

امام جمعه قائمیه گفت: صلاح شورای شهر ما این است که از همه طوایف در آن حضور داشته باشد تا از تمامی ظرفیت‌ها جهت آبادانی شهر استفاده گردد.

به گزارش چنارنیوز از قائمیه، ظهر امروز حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و روز جهانی مستضعفان گفت: مهدی (عج) می‌آید و با آمدنش همه مستضعفان عالم از زیر یوغ ستمگران و مستکبران نجات پیدا کرده و حکومت عدل جهانی در عالم برقرار می‌شود.
امام جمعه قائمیه با تشکر از مردم ولایتمدار و مسؤولان و تمام دست‌اندرکاران برگزاری جشن نیمه شعبان افزود: عصر دیروز به دستان مبارک آیت‌الله حدائق مهدیه شهر قائمیه و بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) افتتاح گردید که امیدواریم منشا خیر باشد.
انصاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان و دانشجویان هنری امام حسین در مورد برهم زدن امنیت کشورو ایجاد آشوب و فتنه توسط دشمنان کشور گفت: امروز در یک منطقه پر ازناامنی و یک دنیای پراز تشنج و مضطرب توانستیم  امنیت را برای کشورمان به وجود بیاوریم و دشمنان حسادت می کنند و قصد برهم زدن این امنیت و آرامش را دارد.
وی متذکر شد: باید مراقب دشمن باشیم بخصوص در روزهای  انتخابات  که به امنیت ما طمع میکنند و مواظب باشیم کاری نکنیم که دشمن شاد شود.


امام جمعه قائمیه با بیان اینکه اگر کسی بخواهد علیه امنیت کشور قیام کنند قطعن با عکس العمل سخت مواجهه خواهد شد تاکید کرد: امنیت خط قرمز ماست و قابل معامله و مذاکره نیست.
انصاری با اشاره به روز سربازان گم نام امام زمان (عج) یکی از مهمترین اقدامات وزارت اطلاعات و اولویت های کاری  آنان را  مبارزه بی امان با تروریسم و گروههای تکفیری دانست و همچنین مقابله با پروژه های نفوذ دشمن در عرصه های مختلف و مقابله با طرح ها و اقدامات دشمن در زمینه جاسوسی است را از دیگر وظایف وزارت اطلاعات برشمرد.
امام جمعه قائمیه با اشاره به سخنان رهبری و هدف میان مدت دشمن اظهار داشت: ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم است از این اهداف هستند یعنی کار و تولید در کشور پایین باشد و بیکاری به عنوان یک بلا در کشور عمومیت پیدا کند تا مردم از جمهوری اسلامی و نظام نا امید شوند.


وی هدف بلندمدت دشمنان را با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب  براندازی نظام اسلامی  دانست و افزود: دشمنان می خواهند نظام ما را تغییر دهند و درگذشت هم شعار دادن در مورد انتخابات بهانه آنهاست و اصل نظام را نشانه رفته اند.
انصاری در ادامه تصریح کرد: دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد چون این نظام و انقلاب صاحب دارد و امام زمان حافظ انقلاب ماست و در عین حال ما مردم نیز باید مراقب باشیم.
خطیب جمعه قائمیه  انتخابات را یک نعمت و افتخار برای کشور دانست و گفت: تمامی مسئولین کشور ما با واسطه یا بدون واسطه توسط مردم  تعیین می گردند که این خود به معنی دموکراسی و رای به حقوق بشر است
وی تصریح کرد: در هنگام انتخابات مراقب باشیم در برنامه دشمن بازی نکنیم دشمن کینه توز و مغزضانه میخواهد ما را در درون کشور به جان هم بیاندازد و مراقب باشیم  آب در آسیاب دشمن نریزیم.
انصاری با بیان اینکه هر فردی رئیس جمهور شود رئیس جمهور همه ما میشود گفت: قرار است بعد از رقابت انتخاباتی ما با هم زندگی کنیم پس بی حرمتی و تخریب نکنیم


خطیب جمعه قائمیه  شرط اول  انتخابات را حضور حداکثری دانست و افزود بعد از دیدن مناظره ها و برنامه های نامزدها، جمعبندی کنیم تصمیم بگیریم و انتخاب اصلح داشته بتشیم.
وی خطاب به نامزدهای شورای شهر قائمیه گفت: مراقب باشید و اسراف نکنید شهر قائمیه شهر بزرگی نیست که هزینه‌های فراوانی صرف تبلیغات شود.
انصاری در ادامه تصریح کرد: ما در شهر قائمیه چند خیابان اصلی و بلوار بیشتر نداریم از هر کاندید چند عکس کفایت می کند که هم کاندیدا ها ضرر مالی نمی کنند و هم  نظافتچی های  شهرداری را به زحمت نمی اندازند.
امام جمعه قائمیه از کانداها خواست یکدیگر را تخریب نکنند چون همه مورد احترام و خوبند و اظهار داشت: صلاح شورای شهر ما این است که از همه طوایف باشد تا از تمامی ظرفیتها جهت آبادانی شهر استفاده گردد
وی متذکر شد:  درون شهری سنت بدی متاسفانه رواج پیدا کرده و موقعی که کسی از دنیا میرود و با صدای بلند در بلندگو در خیابانها شهر اعلام میکنند که خود حق الناس میشود برخی ها بد موقع اعلام میکنند و یا موقع خواب و یا بعضی ها ممکن است مریض داشته باشند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا