آموزشدیگرفضای مجازی

با Emoji Builder ایموجی‌ های مخصوص خودتان را بسازید

گاهی پیش می‌آید که در گفتگوهای مجازی، کلمات ساده گویای منظور نباشند. اما مشکلی نیست چرا که همیشه ایموجی‌ها هستند تا بتوانند احساسات را به طور تمام و کمال به طرف مقابل منتقل کنند و چقدر خوب می‌شود که هر کس بتواند ایموجی‌های مختص خودش را داشته باشد.

وبسایتی به نام Emoji Builder آمده که این آرزو را برآورده کند. با این سرویس رایگان می‌توانید ایموجی‌هایی بسازید که در عین داشتن ظاهری آشنا هیچ کس نظیرشان را ندیده باشد. اما چگونه؟


برای شروع ساخت ایموجی می‌توانید روی دکمه پایین کلیک کنید?

Emoji Builder بر مبنای ترکیب المان‌های ایموجی‌های استاندارد یونیکد کار می‌کند. بنابراین وقتی وارد صفحه اصلی‌اش می‌شوید، تمام آیتم‌ها برایتان آشناست. فقط باید مواردی که دوست دارید را با هم تلفیق کنید تا به ترکیب باب میل‌تان برسید.

به لطف یک سری تنظیمات می‌توانید محل قرارگیری آیتم‌ها روی ایموجی‌ها را به دقت جابجا کنید.

با ورود به وبسایت که نیازی به ثبت نام هم ندارد، می‌توانید از بین انواع حالات چهره، چشم، دهان و ابزارهای مختلف مواردی که دوست دارید را انتخاب کرده و ابعاد و محل قرارگیری هر کدام را به طور دستی تنظیم کنید. نتیجه نهایی یک ایموجی خواهد بود که در دو ابعاد کوچک و بزرگ به شما تحویل داده می‌شود.

حالا می‌توانید خروجی‌ها را به شکل عکس دانلود کرده و در جاهای مختلف به کار ببرید. از نظر من بهترین و ساده‌ترین تصمیم این است که آن‌ها را به استیکر تبدیل کنید تا همیشه در پیام‌رسان‌های مختلف جلوی دست‌ و سریعا قابل استفاده باشند.


به نظر شما این ایموجی چه احساسی را منتقل می کند؟

Emoji Builder مثل بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که با ساخت صورتک سر و کار دارند، دارای دکمه Randomize هم هست. بنابراین اگر ایده‌ خاصی برای ساخت یک ایموجی جدید نداشتید، می‌توانید از همان ابتدای کار این دکمه را بزنید تا با ایده‌های عجیب و غریبش شما را غافلگیر کند.

نکته جالبی که در مورد Emoji Builder وجود دارد این است که برای تمام خروجی‌ها اسم تعیین می‌کند. مثلا اسم ایموجی‌ شما می‌تواند «صورت متفکر بیمار با کلاه کابویی و هاله نور» یا چیزهای عجیب و غریبی مثل این باشد که گاهی می‌تواند لبخند را به صورت‌تان بیاورد.

شکی نیست که هدف اصلی طراح Emoji Builder بیش از آنکه ساخت یک ایموجی‌ساز حرفه‌ای باشد، سرگرم‌ کردن و خنداندن مخاطبینش بوده و باید بگوییم که به خوبی از پس این موضوع برآمده. کافیست کمی حس شوخ طبعی داشته باشید تا از ایموجی‌های مضحک و دیوانه‌واری که می‌توانید با این سایت بسازید، لذت کافی را برده و دوستان‌تان را هم با آن سرگرم کنید.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم که اگر ایموجی جالبی ساختید، حتما آن را همراه با توصیف حالت چهره در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع/دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا