اخبار ویژهبخش هاکازرون

استقبال بی نظیر از کتابخانه عمومی قائمیه در پی دوشیفت شدن

مسئول کتابخانه عمومی قائمیه خبر داد:

استقبال بی نظیر از کتابخانه عمومی قائمیه در پی دوشیفت شدن

مسئول کتابخانه عمومی قائمیه گفت: استقبال بی نظیر از کتابخانه عمومی قائمیه در پی دوشیفت شدن

کتابخانه و لزوم توجه بیشترشده و این امر توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.

به گزارش چنارنیوز حسین مشایخی مسئول  کتابخانه عمومی شهید مطهری قائمیه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار چنارنیوزاظهار داشت: در اول کلام بر خود واجب می دانم از خیران عزیز شهرمان جناب آقای جاج علی خان رضایی که مبلغ یک میلیون و دویست هزار  تومان و حجت الاسلام و المسلین حاج آقا انصاری امام جمعه محترم  شهر که مبلغ ۲۵۰هزار تومان برای برطرف شدن گوشه ای از مشکلات کتابخانه کمک نمودند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی در ادامه افزود: در پی دوشیفت شدن کتابخانه و افزایش ساعت کاری کتابخانه و با برنامه ریزی های بعمل آمده با مدارس ومراکز فرهنگی و با عضوگیری رایگان در تاریخ بیست اردیبهشت ماه جاری و همزمانی با فصل امتحانات دانش آموزان؛ استقبال از کتابخانه  تا این لحظه بی نظیر بوده است به گونه ای که سالن های مطالعه دیگر جایی برای نشستن ندارند.

مسوول کتابخانه با بیان این‌که کتابخانه منابع بسیار خوبی در حوزه دین و ادبیات و تاریخ دارد،گفت: سلیقه مخاطبان برای مطالعه کتاب‌ها متناسب با فصل‌ها تغییر می‌کند؛ به طور مثال، در فصل تابستان کتاب‌های ادبی و رمان درخواست‌کننده بیشتری دارند و در فصل‌های تحصیلی نیز کتاب‌های کمک آموزشی و درسی با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شوند. منابع موجود در این کتابخانه شامل بیش از ۱۲۰۰۰نسخه می باشد.

مشایخی خاطر نشان کرد با عنایت به برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی  در کشور از عموم علاقه مندان دعوت می شود به مراجعه به کتابخانه عمومی و دریافت کتاب و برگه سوال-پاسخنامه در مسابقات شرکت کنند و از جوایز ارزنده بهره مند گردند.

وی در پایان با تبریک به اعضای منتخب جدید شورای شهر اظهارکرد: با توجه به قرار گرفتن کتابخانه در موقعیت مناسب جغرافیایی و فرهنگی اجتماعی و به تبع آن، استقبال از کتابخانه و افزایش اعضاء و نبود امکانات و تجهیزات کافی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مراجعه کنندگان؛ خواستار توسعه کتابخانه و اقبال و توجه بیش از پیش مسئولین قائمیه به دور از شعارزدگی های گذشته هستیم.

‫۳ نظرها

  1. باسلام
    انصافا با این که آقای مشایخی مسئول محترم کتابخانه قائمیه اصالتا متعلق به این منطقه نیستند ولی بیشتر از هر مسئول بومی برای این شهر دلسوزی میکنند و زحمت میکشند و من به شخصه خود شاهد پیگیری های مستمر و خستگی ناپذیر ایشون برای رفع مشکلات کتابخانه و افزایش امکانات اون هستم. جا دارد تقدیری در خور ایشون ازشون بعمل بیاد.

  2. کمال تقدیر و تشکر داریم از آقای مشایخی مسئول محترم کتابخانه که با زحمات بی شائبه خویش برای پیشرفت نسل جوان شهرمان محیطی آرام و فرهنگی فراهم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا