دیگرفرهنگی

۳۲مدرسه در قائمیه آماده اسکان مسافران نوروزی است

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه ۳۲ مدرسه در قائمیه آماده اسکان مسافران نوروزی است.

رئیس ستاد اسکان میهمانان نوروزی قائمیه گفت: جهت اسکان مسافران فرهنگی نوروزی در قائمیه یک پایگاه، ۳۲آموزشگاه و و ۲۲۰ کلاس درس آماده سازی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه با اشاره به اینکه ۴۰ نفر عوامل اجرایی طرح اسکان نوروزی هستند، بیان کرد: از ۲۲۰ کلاس درس ۱۴۰ کلاس درس گروه (الف) و ۸۰ کلاس درس نیز کلاس درجه (ب) می باشد همچنین ۱۶ نماز خانه و یک سالن ورزشی هم آماده اسکان می باشد که در مواقع ضروری در خدمت میهمانان نوروزی می باشد . و امیدواریم میزبان خوبی برای همکاران عزیز و مسافران نوروزی باشیم

همچنین دبیر ستاد اسکان در این خصوص گفت:زمان پذیرش اسکان مهمانان مشخص و از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه۹۸ ادامه خواهد داشت.

سپهدار جعفری گفت: تهیه بروشور و بنر راهنمای مراکز پذیرش اسکان در مرکز ستاد ، پیش بینی و اختصاص آموزشگاه‌های برخوردار و مجهز به سیستم گرمایشی جهت اسکان مهمانان، پیش بینی مراکز ورزشی و نماز خانه ها به منظور ارائه خدمت به هموطنان نیز از دیگر برنامه‌های طرح اسکان نوروزی است.

کارشناس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش قائمیه گفت: مراکز اسکان به تجهیزاتی از قبیل یخچال، فرش، تلویزیون، جارو برقی و کولر مجهز شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا