آموزشاجتماعیبخش هاسیاسیفرهنگیکازرون

سالروز ۱۳آبان در قائمیه برگزار شده

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام اکبر انصاری صبح امروز در آیین با شکوه سالروز ۱۳‌آبان در قائمیه که همزمان با سراسرکشور با حضور امام جمعه، بخشدار، دانش‌آموزان و معلمان و اقشارگوناگون مردم و مسوولان برگزار شد، اظهارداشت: ‌۱۳‌آبان روز پایان قلدری استکبار و مستکبران است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا با داشتن دانش‌آموزان پیشرو و فهمیده خواب آن را هم نمی‌بیند که دستی در ایران پیدا کند، گفت: آن روزها که آمریکا با جهت داشتن شاه خائن به منابع ایران دسترسی داشت تمام شده و امروز روز آزادی و بصیرت ایران‌اسلامی است.

رئیس حوزه‌علمیه قائمیه و کوهمره با اشاره به اینکه آمریکا دشمن درجه‌یک ماست و دوستی با آن حماقت است، یادآورشد: وقتی شهیدان تقوی، جمالی و دیگر شهیدان مدافع حرم که خود روزی دانش‌آموز بودند را به این دیار آوردند این نکته را همه فهمیدیم که در مقابل استکبار و زورگویان باید ایستاد.

 

انصاری با تاکید بر اینکه ما نیازی به سلاح اتمی نداریم، افزود: امروز سلاح و بمب‌ اتم ما تقویت و رشد علمی است و هر دانش‌آموز ما خود یک سلاح اتمی است.

وی با بیان اینکه دولت، ملت و رهبری امروز بیش از هر زمانی قدرتمندتر و مقتدرتر هستند، گفت: ما در مقابل هیچ ظلم و زوری سر به زیر نخواهیم آورد و به برکت خون شهدا و مدافعان‌حرم و اربعین و درسی که از آنها آموختیم در مقابل مستکبران خواهیم ایستاد.

 

به گزارش فارس، در پایان راهپیمایی ۱۳‌آبان قطعنامه‌ای در محکومیت بدعهدی‌های آمریکا و ادامه تحریم‌ها، لفاضی‌ها و توطئه‌های آنها قرائت شد.

خبرنگار: ایمان احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا