اخبار ویژهبخش هافرهنگیفضای مجازیکازرون

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه برگزار گردید

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه برگزار گردید

به گزارش چنارنیوز، سروان پاسدار ابراهیم صادقی زاده با اشاره به اینکه اصحاب رسانه طلایه داران جنگ نرم هستند اظهار داشت: وظیفه همه نهادها است که سالروز شهادت غریبانه محمود صارمی، را به عنوان روز خبرنگارگرامی دارند و از پرچمداران این عرصه تجلیل کنند.

وی بیان کرد: ۱۷ مرداد بهترین فرصت است که نگاهی هر چند کوتاه به فعالیت‌ها، خدمات و تاثیرات فعالان عرصه خبر در جامعه داشته باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه تصریح کرد: نقش خبرنگاران در جنگ تحمیلی نیز انکار ناپذیر است و آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با تولید هزاران خبر و گزارش برگ زرینی از تاریخ خبرنگاری و روزنامه نگاری کشور را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: آنان با رشادت و فداکاری‌های خود در دفاع مقدس از بین گلوله‌ها، خمپاره‌ها و میدان‌های مین، گزارش و خبر تهیه می‌کردند به طوری که در آمار ۲۴۴ شهید خبرنگار به ثبت رسیده است.

صادقی زاده با بیان اینکه اگر خبرنگاری را یک رسالت بدانیم، مسؤولیت خبرنگار بسیار خطیر و حساس است، اظهار کرد: باید بخشی از نیازهای کشور و استان را اصحاب رسانه با فرهنگ سازی برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است. او باید به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قائمیه افزود: در بخش ما نیز باید خبرهای فرهنگی و فعالیتهای مذهبی و اجتماعی که تاثیر گذاری مثبت دارد بیشتر از خبرهایی که شان بخش را زیر سوال میبرد را باید پررنگ کرد و همه مردم میبایست در رشد فرهنگ و کاهش آسیبهای اجتماعی وحدت رویه بیشتری داشته باشند.

در پایان هدیه ای از دست مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون در جلسه فرماندهان و مدیران تعلیم و تربیت پایگاه ها به آقای ایمان احمدی خبرنگار صدای و سیمای بخش چنارشاهیجان داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا